وبلاگ

خرید پیچ و مهره مخصوص کانکس [قیمت آنلاین]

پیچ و مهره مخصوص کانکس
Rate this post

پیچ و مهره‌ها یکی از تجهیزات مهم در ساخت و مونتاژ انواع سازه‌ها هستند. در واقع اتصالات پیچی  در کنار اتصالات جوشی در قسمت های استراکچر و اسکلت سازه و همچنین در بقیه بخش‌های داخلی و خارجی سازه یا ساختمان استفاده می‌شود. یکی از سازه‌هایی که پیچ و مهره‌ها بطور گسترده در ساخت آن استفاده می‌شوند، کانکس است.

کانکس سازه‌ای پیش سلاخته و قابل جابجایی است. کانکس از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل اسکلت کانکس، سقف، دیوارها (شامل بخش‌های خارجی و داخلی)، کف و با توجه به نوع کانکس، بخش‌ها یا نمای داخلی است. برای نصب و موناژ کلیه این بخش‌ها از پیچ و مهره‌های مختلفی، مناسب با ویژگی‌های و شرایط هر بخش استفاده می‌شود. در واقع انواع مختلفی از پیچ و مهره‌ها برای ساخت و آماده شدن یک کانکس، از بخش استراکچر و اسکلت گرفته تا نصب تجهیزات داخلی آن، استفاده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع پیچ و مهره در ساخت کانکس، ویژگی‌های آن‌ها و چگونگی خرید پیچ و مهره ساخت کانکس از یک مرکز معتبر، بپردازیم.

پیچ و مهره مخصوص کانکس

پیچ و مهره در ساخت کانکس

پیچ و مهره‌ها از کاربردی‌ترین تجهیزات و ابزارآلات هستند که در کاربردهای مختلف برای ایجاد اتصالات موقت، استفاده می‌شوند. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های کاربرد این ابزارآلات، ساخت و مونتاژ سازه‌ها از جمله سازه‌های پیش ساخته‌ای مانند کانکس است. کانکس‌ها مانند دیگر سازه‌ها، دارای استراکچر فلزی هستند. استراکچر یک کانکس از دو اتصال جوشی و پیچی برای مونتژ بهره می‌گیرد. البته برخی کانکس‌ها به صورت کاملا پیچ و مهره‌ای هستند و تنها از پیچ و مهره در مونتاژ کلیه بخش‌های آن استفاده می‌شود.

مقالات بیشتر:   معرفی و خرید انواع آچار آلن - استعلام قیمت

بعد از نصب استراکچر یک کانکس، حال نوبت به نصب دیوارها، سقف و دیگر اجزای آن می‌رسد. در نصب کلیه این اجزا هم، از انواع پیچ و مهره استفاده می‌شود. بنابراین پیچ و مهره در ساخت کانکس، از ابزارهایی کلیدی است. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که ما باید پیچ و مهره‌های مناسب برای این کاربرد ر بشناسیم و آن‌ها را با توجه به مدل، جنس و سایزشان در بخش‌های مناسب کانکس کارگاهی، استفاده کنیم.

در ساخت کانکس از چه نوع پیچ و مهره‌هایی استفاده می‌شود؟

اینکه ما از چه نوع پیچ و مهره‌هایی در ساخت یک کانکس استفاده می‌کنیم یک سوال کلی است. زیرا از چند جنبه باید به این سوال پاسخ داد. اولین جنبه این است که باید نوع کانکس و کاربری آن مشخص شود، زیرا با توجه به اینکه کاربری کانکس چیست، اجزای آن متفاوت خواهد بود. البته همه کانکس‌ها شامل استراکچر، دیوارها، سقف و کف هستند، اما اجزای داخلی و خارج، مساحت کانکس و… درکانکس‌های مختلف با هم متفاوت خواهد بود. بنابراین در انواع و تعداد پیچ و مهره‌های استفاده شده با یکدیگر متفاوت خواهند بود. اما مهم این است که در ساخت همه آن‌ها از پیچ و مهره استفاده می‌شود.

قیمت پیچ و مهره مخصوص کانکس

اگر بخواهیم پیچ و مهره‌هایی را که در ساخت کانکس استفاده می‌شوند، از نظر هندسه و مدل بررسی کنیم، انواع مدل‌های مختلفی از پیچ و مهره‌ها در بخش‌های مختلف کانکس استفاده می‌شوند. هر مدل از پیچ‌ها و مهره‌ها، دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و این ویژگی‌ها آن‌ها را برای استفاده در قسمت‌های مختلف یک کانکس استفاده می‌شود. برای نصب پایه‌ها و تیرهای استراکچر کانکس از پیچ و مهره‌ شش گوش با رده مقاومتی بالا استفاده می‌شود. برای نصب سقف کانکس، به سراغ پیچ‌ شیروانی می‌رویم. در نصب دیوار‌ها یا پارتیشن‌های داخلی، از پیچ‌ سازه خودکار استفاده می‌شود و… بنابراین باید ابتدا توجه کنیم که پیچ و مهره را می‌خواهیم در چه بخشی و با چه نیازهایی استفاده کنیم، باید پیچ و مهره مناسب را انتخاب کنیم.

مقالات بیشتر:   خرید پیچ و مهره البرز کرج قیمت 1403

علاوه بر تنوع در مدل پبچ و مهره در ساخت کانکس، انواع پیچ و مهره را در جنس‌های مختلفی برای این کاربرد استفاده می‌کنیم. جنس یا ترکیب شیمیایی پیچ و مهره، تاثیری مستقیم در خواص آن دارد. به عنوان مثال اگر فولاد را در نظر بگیریم، با افزایش مقدار کربن آن، میزان استحکام کششی افزایش و از طرفی انعطاف‌پذیری آن کاهش می‌یابد. با افزودن کروم به فولاد در کنار سایر عناصر آلیاژی‌اش و تبدیل شدن به استینلس استیل، مقاومت به خوردگی آن، حد زیادی افزایش می‌یابد. بنابراین با توجه به اینکه پیچ و مهره در چه قسمتی از یک کانکس استفاده می‌شود و آن قسمت به چه ویژگی‌هایی از پیچ و مهره نیاز دارد، از پیچ و مهره در جنس‌ها و مواد مختلفی استفاده می‌کنیم. همچنین استفاده انواع مختلف پیچ و مهره‌ در سایزها و اندازه‌های مختلفی در ساخت و مونتاژ کانکس استفاده می‌شود.

قیمت پیچ و مهره کانکس

قیمت پیچ و مهره کانکس را نمی‌توان بدون در نظر گرفتن نوع پیچ و مهره تعیین کرد. با توجه به آنچه در بالا به آن اشاره کردیم، وقتی صحبت از نوع پیچ و مهره می‌شود، منظور مدل، جنس، سایز و حتی برند پیچ و مهره است. تمامی این فاکتورها در قیمت پیچ و مهره‌ای که در صنعت ساخت کانکس و سازه‌های پیش ساخته استفاده می‌شود، موثر است. بنابراین پیچ و مهره‌های مختلفی که برای ساخت کانکس استفاده می‌شوند، قیمت‌های متفاوتی دارند. همچنین با توجه به نوسانات قیمت، اصولا فروشگاه‌های پیچ و مهره قادر به درج قیمت محصولات در سایت فروشگاهی نیستند و شما برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره مورد نظر خود با پشتیبانی فروشگاه‌ها تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

مقالات بیشتر:   کاربرد پیچ و مهره در صنایع پتروشیمی پالایشگاهی

فروش پیچ و مهره مخصوص کانکس

خرید پیچ و مهره ساخت کانکس

برای خرید پیچ و مهره ساخت کانکس شما چند نکته را باید در نظر بگیرید، اولین نکته و یا اولین مرحله در خرید این محصول، تعیین پیچ و مهره‌هایی است که شما در ساخت کانکس نیاز دارید. شما باید انواع پیچ و مهره را در سایز و از جنس مناسب آن انتخاب کنید. حال باید مرکزی معتبر را بیابید تا بتوانید، انواع پیچ و مورد نیاز خود را در کیفیتی بالا از آنجا تهیه کنید. سپس قیمت آن را از مراکز معتبر استعلام بگیرید تا بتوانید آن را در قیمت مناسبی تهیه کنید. با خرید پیچ و مهره ساخت کانکس از دیا پیچ شما دغدغه کیفیت و همچنین مناسب بودن قیمت محصولات را نخواهید داشت. همچنین کارشناسان دیا پیچ در بخش پشتیبانی این مجموعه شما را در خرید پیچ و مهره مناسب، راهنمایی خواهند کرد تا در انتخاب درست شما شکی باقی نماند.

یک دیدگاه در “خرید پیچ و مهره مخصوص کانکس [قیمت آنلاین]

  1. محبو گفت:

    جامع و کامل توضیح داده بودین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *