وبلاگ

پیچ و مهره قزوین – انواع، مشخصات و قیمت عمده 1403

پیچ و مهره قزوین
Rate this post

مهره یکی از بست های اصلی است. به طور کلی با عناصری مانند پیچ ​​و مهره و ناودانی استفاده می شود. بنابراین، یک قطعه جداشدنی و ساده است. اتصال دهنده ها را با نیروی اصطکاک بین منحنی های مارپیچ پیچ به هم وصل می کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره پیچ و مهره های تولیدی در شهر قزوین و انواع آن صحبت کنیم. همچنین درباره خرید عمده و جزئی پیچ و مهره در قزوین شما را راهنمایی می کنیم.

مهره که یکی از ابزارهای کمکی بعد از پیچ و مهره در بست ها می باشد، با توجه به ویژگی ها و شکل آنها از انواع مختلفی تشکیل شده است. آنها با پیچ و مهره یکدیگر را تکمیل می کنند. یکی از قطعات مهمی است که اغلب در بخش هایی مانند ساخت و ساز، مبلمان، خودرو و ماشین آلات استفاده می شود.

به لطف سوراخی که در وسط مهره ایجاد شده است، اطمینان حاصل می کند که پیچ ها به یکدیگر متصل شده و محکم در جای خود قرار می گیرند. سفت کردن بیش از حد مهره مورد استفاده با پیچ، استحکام آن ماده را افزایش می دهد.

برای اطلاع از قیمت و خرید پیچ و مهره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

مشاوره و ثبت سفارش از طریق واتس اپ 09391687580

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا 09391687580

خرید پیچ و مهره در قزوین

برای اطلاع از قیمت و خرید پیچ و مهره به صورت عمده و جزئی با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

مقالات بیشتر:   تست ضربه چارپی پیچ و مهره چیست - استاندارد iso 148

دفتر تهران

دفتر کرج

راهنمای خرید انواع پیچ و مهره در قزوین

پیچ ها یک اتصال دهنده هستند که برای محکم کردن مواد با حفاری و فرو کردن مواد در هنگام چرخش استفاده می شود. این ابزار برای توسعه و ساخت در همه صنایع ضروری است. پیچ ها معمولا از کربن یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. دیا پیچ انواع پیچ های فلزی را برای مطابقت با نیازهای تقریباً هر برنامه ای ارائه می دهد.

همه پیچ ها بدون توجه به جنس یا طراحی خاص آنها ویژگی های مشترکی دارند. ویژگی های مشترک در بین همه پیچ ها عبارتند از:

  • هر پیچ با یک سر در یک انتها طراحی شده است که حاوی یک فرورفتگی یا شکل خاص است تا امکان استفاده با یک نوع ابزار خاص مانند پیچ ​​گوشتی یا آچار را فراهم کند.
  • سر پیچ همیشه پهن تر از بدنه است و به ابزارها اجازه می دهد تا سطحی را درگیر کرده و پیچ ها را بچرخانند. رایج‌ترین انواع سر عبارتند از Pan Head که بالای مواد قرار می‌گیرد.
  • بیشتر پیچ ها با چرخش در جهت عقربه های ساعت سفت می شوند. چرخش خلاف جهت عقربه های ساعت پیچ را باز می کند.

محصولات بیشتر: پیچ بتن

انواع پیچ و مهره در قزوین

خرید پیچ سر شش گوش در قزوین

پیچ های سر شش گوش در قزوین که به آنها پیچ های شش گوش نیز می گویند، اتصال دهنده های رزوه ای با سر شش وجهی هستند. آنها با آچار یا سوکت نصب می شوند. در مقایسه با سایر بست‌ها، پیچ‌های سر شش گوش سطح باربری بزرگ‌تری برای بستن بهتر فراهم می‌کنند. پیچ‌های شش گوش برای کاربردهای ، پروژه‌های ساختمانی، زیرساخت‌ها و سایر کاربردهایی که نیاز به تلرانس سخت دارند، مناسب هستند.

مقالات بیشتر:   کاربرد پیچ و مهره در صنایع پتروشیمی پالایشگاهی

پیچ های پلاستیکی در شهر قزوین

پیچ های پلاستیکی تولید شده در قزوین طراحی متفاوتی نسبت به پیچ های معمولی دارند. این پیچ ها از رزوه ریزتری تشکیل شده اند که برای مواد نرم تر ایده آل است. این پیچ ها قابلیت عبور از پلاستیک را با کمترین تنش و نصب گشتاور کم دارند. طراحی تضمین می کند که پیچ مواد پلاستیکی پایه را شکافته یا ترک نخورد.

محصولات بیشتر: تجهیزات سیم بکسل

کاربردهای معمول پیچ در قزوین

کاربرد پیچ ​​ها بر اساس نوع پیچ بسیار متفاوت است. تعدادی از رایج ترین برنامه ها عبارتند از:

  • پیچ های ماشینی برای اتصال فلزات به فلزات دیگر و برای انواع کاربردهای اتصال الکتریکی استفاده می شود. این پیچ ها برای استحکام و کارایی بالا طراحی شده اند.
  • پیچ های پلاستیکی اغلب ممکن است در تاسیسات تولید کالاهای مصرفی یافت شود. پیچ های پلاستیکی برای استفاده در بسیاری از محصولات رایج طراحی شده اند.
  • پیچ های ورق فلزی ممکن است برای اتصال طیف گسترده ای از مواد مانند ترکیب فلز/لاستیک و وینیل/لاستیک استفاده شوند.
  • پیچ های سوکت و شانه ای معمولاً در کاربردهای بسیار تخصصی کاربرد دارند. با استفاده دقیق در صنایع هوافضا و محصولات مصرفی، پیچ های سوکت و شانه ای برای برآورده کردن نیازهای مقاومت قابل توجهی طراحی شده اند.

محصولات بیشتر: پیچ شش گوش HV

راهنمای خرید پیچ و مهره در قزوین دیا پیچ

در حالی که پیچ ها راه حل مشترکی برای اتصال مواد ارائه می دهند، دیاپیچ درک می کند که مشتریان ما حتی از ساده ترین راه حل ها به کیفیت و عملکرد بالا نیاز دارند. کیفیت یک محصول اغلب به شدت به کیفیت بست هایی که آن را در کنار هم نگه می دارند بستگی دارد. مهندسان ما همه پیچ های ما را طوری طراحی می کنند که در برابر سختی های مورد انتظار برنامه های مورد نظر خود مقاومت کنند.

مقالات بیشتر:   انواع سیم بکسل ریز بافت گالوانیزه، استیل و فولادی

محصولات بیشتر: مهره استاد بولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *