وبلاگ

پیچ و مهره کرمانشاه – انواع و قیمت 1403

پیچ و مهره کرمانشاه
4/5 - (2 امتیاز)

استفاده از نوع مناسب پیچ برای هر پروژه ساختمانی، بزرگ یا کوچک، ضروری است، چه پیمانکاری که در حال بازسازی هستید و چه سازنده ای که کل یک زیرمجموعه مسکونی یا مجتمع اداری را برپا می کند. شما به پیچ هایی نیاز دارید که به طور خاص برای چسباندن مواد ساخته شده باشند – چه بتونی، چوبی، فلزی یا چیز دیگری – و این برای استفاده تعیین شده آنها قابل تحمل است.

ما در دیاپیچ طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای مشتریانی که به دنبال خرید پیچ‌های عمده فروشی از هر نوع هستند ارائه می‌کنیم.

برای اطلاع از قیمت و خرید پیچ و مهره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن

مشاوره و ثبت سفارش از طریق واتس اپ 09391687580

دفتر کرج

02634727949

دفتر تهران

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا 09391687580

پیچ در کرمانشاه

پیچ و مهره کرمانشاه

بهترین گزینه برای شما برای خرید پیچ ​​های عمده برای تقریباً هر کاربردی است. در اینجا برخی از رایج ترین کاربردهای انواع پیچ هایی که ما حمل می کنیم آورده شده است:

  • پیچ های خشکه مخصوصاً برای نگه داشتن ایمن در دیوار خشک یا سایر سطوح معمولی ضعیف ساخته شده اند. آنها همچنین می توانند در گل میخ های چوبی استفاده شوند.
  • پیچ های ماشینی با مهره های متناسب با اندازه برای اتصال قطعات و مواد فلزی استفاده می شود.
  • پیچ‌های متریک اندازه‌های متفاوتی با پیچ‌های استاندارد ایالات متحده دارند و در چندین سبک مختلف عرضه می‌شوند.
  • پیچ های خود سوراخ کننده مانند پیچ ​​های خود سوراخ کننده نیازی به سوراخ کاری ندارند. آنها معمولا در سقف سازی استفاده می شوند.
  • پیچ های خودکار نیز معمولاً پیچ های فلزی نامیده می شوند و برای کاربردهای بسیار متنوعی استفاده می شوند. بسته به موادی که اینها را در آن نصب می کنید ممکن است نیاز به پیش حفاری باشد یا نباشد.
  • پیچ های فلنج شش گوش دندانه دار در کاربردهایی استفاده می شود که نیاز به قفل محکم خود پیچ ​​دارند.
  • پیچ های رزوه برش دارای نوک برش تیز هستند که باعث ایجاد رزوه هایی در چوب، پلاستیک و فلزاتی می شود که قبلا رزوه نشده اند.
  • پیچ های چوبی برای کاربردهای چوبی ایده آل هستند.
مقالات بیشتر:   تفاوت و مقایسه اتصالات پیچی و جوشی در صنعت ساختمان

محصولات بیشتر: پیچ سرمته ای

در دیاپیچ ما فقط پیچ‌های فولادی ضد زنگ و سایر پیچ و مهره در جنس های مختلف را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کنیم. ما این کار را به خود اختصاص می دهیم که پیچ بادوام را در مقادیری که نیاز دارید به شما عرضه کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد آنچه ما ارائه می دهیم بیشتر بدانید و چگونه می توانیم با شما برای ارائه پیچ های با کیفیت به صورت عمده برای همه پروژه های شما کار کنیم.

محصولات بیشتر: پیچ بتن

قیمت پیچ و مهره در کرمانشاه

گزینه های فولاد ضد زنگ در اکثر دسته های پیچ ارائه می شود، از جمله پیچ های ماشینی، نوک تیز و…

پیچ‌ها، مهره‌ها، واشرها، پرچ‌ها محبوب‌ترین دسته‌های ما را تکمیل می‌کنند. محصولات ما به طور عمده برای استفاده صنعتی به فروش می رسد. اگر به مقادیر بیشتر از آنچه در سایت ما نمایش داده می شود نیاز دارید، ما اغلب می توانیم قیمت بسیار بهتری را نسبت به قیمت های چند کارتنی با تخفیف قبلی خود ارسال کنیم. ما مجموعه های زیادی از پیچ ها، مهره ها، پرچ ها، واشرها و سایر بست ها را بصورت آنلاین به صورت عمده عرضه می کنیم. بسیاری از اقلام در طیف گسترده ای از جنس ها، درجه ها و ویژگی ها در دسترس هستند. بر اساس قطعه، بسته بندی یا تعداد عمده خرید کنید. همه محصولات ما برای اطمینان از مطابقت یا فراتر از همه استانداردهای صنعت قابل اجرا تست کیفیت می شوند. گواهی های سازنده در صورت درخواست در دسترس است.

مقالات بیشتر:   همه چیز درباره نیروی گشتاور پیچ و مهره - نحوه محاسبه و انواع آن

محصولات بیشتر: تجهیزات سیم بکسل

برای ایجاد اتصال دهنده ها از مواد زیر استفاده می شود.

  • آلومینیوم
  • تیتانیوم
  • فولاد ضد زنگ
  • فولاد
  • فولاد کربن
  • فولاد کربنی متداول ترین ماده ای است که برای ساخت پیچ و مهره در کرمانشاه استفاده می شود. تیتانیوم برای کاربردهای هواپیما و آلومینیوم برای کاربردهای سبک استفاده می شود.

محصولات بیشتر: پیچ شش گوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *