وبلاگ

خرید سیم بکسل ماشین (خودرویی) 1403

سیم بکسل کشیدن ماشین
5/5 - (2 امتیاز)

سیم بکسل ماشین طناب‌های سنگینی هستند که برای کاربردهای بکسل و کشیدن مناسب هستند. کابل بکسل معمولا از فولاد یا آلیاژ فولاد ساخته می شود و روش های مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد. کابل بکسل معمولی از سه قسمت تشکیل شده است: هسته، سیم و رشته سیم.

یک کابل بکسل از چندین رشته تشکیل شده است که در اطراف یک هسته قرار گرفته اند. این هسته که در امتداد وسط کابل یدک‌کش قرار دارد، می‌تواند از فیبر مصنوعی، رشته‌ای دیگر یا یک کابل سیمی کامل ساخته شود. هر استاندارد به نوبه خود از سیم های متعددی تشکیل شده است که به طول جامد طناب تابیده شده اند.

سیم بکسل خودرو معمولاً با یک وینچ جفت می شوند و معمولاً برای کشیدن استفاده می شوند که در این صورت سیم بکسل نامیده می شوند. سیم بکسل مخصوص ماشین به طور خاص در مورد آن، به سیمی اطلاق می شود که در هر دو طرف انتهایی دارد – معمولاً اینها قلاب هستند. کابل‌های یدک‌کش، همراه با سخت‌افزار مناسب، همه‌کاره هستند به این معنا که می‌توان از آن‌ها برای ، بکسل، بلند کردن و غیره استفاده کرد.

محصولات بیشتر: بست سیم بکسل

سیم بکسل نمره 20 ماشینمزایا سیم بکسل ماشین

سیم بکسل ماشین سبک و سنگین در مقایسه با سایر گزینه های بکسل مانند کابل بکسل و زنجیر، سبک، کشدار و آسان است. آنها همچنین ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی هستند. در مقایسه با تسمه های بکسل، می توان از آنها برای ریکاوری نیز استفاده کرد. از طرف دیگر، سیم بکسل ماشین سبک معمولاً برای بکسل های عمومی در جاده توصیه می شود.

مقالات بیشتر:   همه چیز درباره نیروی گشتاور پیچ و مهره - نحوه محاسبه و انواع آن

محصولات بیشتر: سیم بکسل روکش دار

کاربرد سیم بکسل مخصوص خودرو

سیم بکسل خودرویی ابزارهای همه کاره بکسل اضطراری است که دارای استحکام کششی خوبی است که آنها را برای بکسل وسایل نقلیه فرو رفته یا گیر کرده مفید می کند. به ویژه از سیم بکسل های ماشین جنبشی می توان برای ایجاد یک حرکت تند و تیز کنترل شده با یک شروع دویدن کوتاه استفاده کرد تا از خودروی گیر کرده در گل و لای عمیق یا برف خارج شود.

از طرف دیگر، سیم بکسل نباید برای بکسل وسایل نقلیه واژگون شده استفاده شود. تسمه‌های بکسل گزینه مناسبی برای نجات خودروی واژگون هستند، زیرا حداقل کشش را دارند و می‌توانند کشش ثابت مورد نیاز برای چرخاندن خودرو را تامین کنند.

طناب بکسل، درست مانند تسمه بکسل، می تواند به طول سفارشی سفارش داده شود و می توان آن را با یک حلقه بافته، قلاب بکسل یا توپ خاتمه داد.

طناب بکسل های بلندتر برای بازیابی وسیله نقلیه مفید هستند، اما برای بکسل واقعی در جاده، حداکثر طول سیم بکسل باید به گونه ای باشد که هر دو وسیله نقلیه در حداکثر فاصله قانونی 4.5 متر باشند.

محصولات بیشتر: مهره استاد بولت

خرید اینترنتی سیم بکسل ماشینفروش سیم بکسل ماشین سبک و سنگین

طناب بکسل برای کاربردهای متنوعی از جمله بازیابی خودرو استفاده می شود. ورزش های آبی، یدک کشی هواپیما و موارد دیگر. آنها از پلی پروپیلن یا نایلون ساخته شده اند که به صورت طناب به هم متصل شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که کشش خوبی داشته باشند. برای مثال طناب‌های بکسل نایلونی و نایلونی می‌توانند تا 40 درصد کشیده شوند.

مقالات بیشتر:   سیم بکسل اصفهان (نازک، روکش دار و استیل)

محصولات بیشتر: بست مهارکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *