وبلاگ

خرید پیچ و مهره بوشهر (در سایز و گریدهای مختلف)

پیچ در بوشهر
Rate this post

پیچ و مهره بوشهر عناصر مکانیکی هستند که اجازه می دهند چندین قسمت با هم ثابت شوند. آنها امکان مونتاژ قطعاتی را فراهم می کنند که به راحتی می توان آنها را از بین برد. یک پیچ یک میله رزوه دار است.

چگونه پیچ و مهره خوب در بوشهر خریداری کنیم؟

اولین عاملی که در انتخاب پیچ و مهره بوشهر شما را راهنمایی می کند، سطحی است که به آن پیچ می شود. انواع مختلفی از پیچ ها وجود دارد که هر کدام مربوط به موادی است که برای آن استفاده می شود. پیچ هایی برای بتن، چوب، پی وی سی، گچ و غیره وجود دارد که هر نوع پیچ ویژگی های خاص خود را دارد و برای استفاده با ماده خاصی بهینه شده است.

سپس باید پیچ ​​های خود را با توجه به طول و  قطر آنها انتخاب کنید . این عناصر ضروری هستند زیرا هم استحکام پیچ را تعیین می کنند و هم اینکه آیا واقعاً با نیازهای شما سازگار است یا خیر.

قبل از خرید پیچ از فروشگاه های پیچ و مهره در بوشهر، توصیه می کنیم از داشتن پیچ گوشتی یا مته مناسب مطمئن شوید. برخی از پیچ ها شکل های خاصی دارند و بنابراین نیاز به استفاده از ابزار مناسب دارند.

همچنین توصیه می کنیم به رزوه ای که در طول محور پیچ می گذرد توجه کنید . پیچ را می توان در تمام طول آن یا فقط روی قسمتی از شفت رزوه داد.

مقالات بیشتر:   آزمایش سختی سنجی پیچ و مهره به روش های مختلف

جنس پیچ چیزی نیست که بتوان آن را ساده گرفت. انتخاب پیچی که به اندازه کافی برای محیطی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد، مقاوم باشد، ضروری است

چگونه پیچ و مهره خوب در بوشهر خریداری کنیم؟

انواع پیچ کدام اند؟

  • پیچ چوب : برای پیچ کردن چوب استفاده می شود. آنها معمولا از روی یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و قطر کمی دارند. آنها دارای سر دکمه سوراخ دار هستند. پیچ های چوبی معمولا دارای رزوه جزئی هستند.
  • پیچ های چوب و نئوپان : این پیچ ها معمولا از روی یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. آنها کوچک و بسیار تیز هستند، نخ آنها در تمام طول محور می گذرد. سر آنها به صورت متقابل فرو رفته است، با نوع درایو پوزیدریو (صلیبی شکل) یا تورکس (شش نقطه). مزیت اصلی آنها این است که خود سوراخ می شوند و به شما امکان می دهند چوب را بدون شکافتن یا نیاز به پیش مته پیچ کنید.
  • پیچ های دیوار خشک : این پیچ ها عموما بلند و بسیار تیز هستند. آنها سیاه هستند و نخ آنها در تمام طول شفت کشیده شده است. آنها یک سر فیلیپس غرق شده دارند.
  • پیچ های فلزی : این پیچ ها در مواد مختلفی موجود هستند که فولاد رایج ترین آنهاست. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در سوراخ های از قبل سوراخ شده استفاده شوند. طول، شکل سر و انواع درایو آنها متنوع و متنوع است. این پیچ ها اغلب زمانی استفاده می شوند که نیاز به سر پیچی باشد که در براکت قرار گیرد. آنها بسیار قوی هستند و در برابر درجه حرارت بالا، برش و پارگی مقاومت می کنند.
  • پیچ های ورق فلزی : این پیچ ها به ویژه مقاوم هستند. سه مدل موجود است: انتهای نوک تیز (برای ورق های نازک)، انتهای گرد و انتهای صاف (برای ورق های ضخیم). این پیچ ها رزوه ای شبیه پیچ های چوب و نئوپان دارند، پس مراقب باشید که آنها را اشتباه نگیرید!
  • پیچ های بتنی : این پیچ ها در چندین جنس، طول، شکل سر و انواع درایو وجود دارند. با این حال، پیچ های بتن را می توان با رزوه بسیار بزرگ آنها تشخیص داد. آنها بسیار مقاوم هستند و لزوماً نیازی به استفاده از دوشاخه ندارند. با این حال، توصیه می شود قبل از پیچاندن آنها، حفاری اولیه را انجام دهید.
  • پیچ های پی وی سی: این پیچ ها عموماً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و دارای سر فرو رفته و از نوع درایو تورکس هستند. رزوه آنها بسیار نازک است و به آنها اجازه می دهد بدون استفاده از دوشاخه پیچ شوند.
مقالات بیشتر:   5 روش جلوگیری از خوردگی پیچ و مهره ها

برای خرید پیچ و مهره استیل با کارشناسان فروش دیاپیچ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *