وبلاگ

سیم بکسل فارس – شیراز (قیمت 1403)

سیم بکسل کرمان
Rate this post

سیم بکسل چیست؟ سیم بکسل چگونه باید باشد؟

سیم بکسل در فارس سازه‌های خاصی هستند که از ترکیب مفتول‌های فولادی در ترکیبات مختلف در چارچوب قوانین خاص ایجاد می‌شوند. اگرچه سیم بکسل برای اهداف مختلفی تولید می شوند، اما کاربرد اصلی آن برای بلند کردن بارها است.

ساختار سیم بکسل فارسخواص سیم بکسل

سیم بکسل از سه قسمت تشکیل شده است. این قطعات عبارتند از سیم ها هسته و رگه هستند. سیم فولادی که عنصر اصلی آن مفتول فولادی است، از فرآوری و شکل دادن به سیم هایی با خواص فیزیکی از قبل تعیین شده به دست می آید. سیم بکسل می تواند ضخامت های متفاوتی داشته باشد. بسته به منطقه استفاده، تکنیک های بافندگی مختلفی وجود دارد.

سیم بکسل فارس – بم در زمینه‌های مختلفی مانند چاه‌های حفاری نفت، معادن، پل‌ها و پل‌ها، ساخت‌وسازها کاربرد دارند. سیم بکسل قادر به تحمل وزن های بالا هستند. تکنیک های بافندگی سیم بکسل برای افزایش نسبت استحکام موجود است.

ساختار سیم بکسل چگونه باید باشد؟

سیم بکسل معمولاً با توجه به ساختارشان نامگذاری می شوند. در عین حال طناب های مخصوص می توانند نام های مختلفی در درون خود داشته باشند. این نام ها را می توان به صورت 6×19 Seale، 6×36 Warrington Seale و غیره فهرست کرد. علاوه بر این، این اسامی استاندارد، سیل، وارینگتون سیل و مشابه آن ها به نازکی و ضخامت سیم های طناب و همچنین چینش آنها اشاره دارد.

مقالات بیشتر:   پیچ خشکه؛ بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره خشکه در ایران (قیمت به روز)

پوشش سطح سیم بکسل

سیم طناب ها عموماً محصولاتی هستند که از سیم های مشکی بدون پوشش ساخته می شوند. همچنین در صورت نیاز به محافظت در برابر زنگ زدگی، رطوبت و بخار، باید گالوانیزه شوند. به همین دلیل برخی از انواع طناب به صورت ایزوله تولید می شوند. زیرا هر سیم بکسل سازه ای دارد که باید با توجه به محل استفاده از آن تولید شود. طناب های با روکش پی وی سی را نیز می توان تولید کرد که البته استفاده از آنها کمتر است.

قدرت تسلیم سیم بکسل

استحکام تسلیم سیم بکسل به طور کلی مقدار باری را توصیف می کند که میلی متر مربع از سیم های ترجیح داده شده در فرآیند تولید سیم بکسل در فارس می تواند تحمل کند. بنابراین، یک ارزش مهم است. با توجه به تقاضای مشتری، تولید مطابق با استانداردهای آمریکا، اروپا و ترکیه انجام می شود. بنابراین در نظر گرفتن این مقدار و توجه به اندازه گیری ها در فرآیندهای تولید سیم بکسل در شهر فارس بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *