وبلاگ

خرید سیم بکسل کرمان (انواع و قیمت 1403)

سیم بکسل کرمان
Rate this post

سیم بکسل یک ابزار مکانیکی پیچیده هستند که عوامل مختلفی بر استحکام و ترکیب آن‌ها تأثیر می‌گذارند. بسیاری از قسمت‌های متحرک یک سیم بکسلی با هم ترکیب می‌شوند تا حمایت کنند و به یک جسم یا بار سنگین اجازه می‌دهند تا حرکت یا عملکرد صحیح و ایمن داشته باشند.

سیم بکسل که معمولاً در صنایعی که نیاز به بلند کردن و قلاب کردن دارند استفاده می شود، به جرثقیل متصل می شوند و برای جابجایی قابل اطمینان بار، با چرخان، قلاب یا قلاب نصب می شوند. ساختار یک سیم بکسل، استحکام، انعطاف پذیری و توانایی مقابله با استرس شدید را فراهم می کند.

دفتر کرج

02634727949

دفتر تهران

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا 09391687580

سیم بکسل در کرمان

سیم بکسل ها بخش ضروری بسیاری از ماشین آلات و سازه ها را در انواع کارگاه ها تشکیل می دهند. متشکل از رشته های ممتد سیم پیچیده شده در اطراف یک هسته مرکزی، استحکام یک سیم بکسل اجازه می دهد تا با استحکام بالا از نیروهای کششی شدید همراه با توانایی عبور از نوارهای بسیار کوچک پشتیبانی کند. سیم بکسل می توانند استرس ناشی از عوامل زیادی از جمله نیروهای شدید و نوسانی، سایش، خوردگی و زنگ زدگی را تجربه کنند. عمر یک طناب بی نهایت نیست. تعمیر و نگهداری سیم طناب و بازرسی های ایمنی به همراه روغن کاری مناسب سیم طناب برای جلوگیری از شکستگی های خطرناک یا خرابی های مضر در طول زمان لازم است.

مقالات بیشتر:   تفاوت و مقایسه اتصالات پیچی و جوشی در صنعت ساختمان

خرید اینترنتی سیم بکسل تهرانروغن کاری سیم بکسل

گریس تخصصی در طول فرآیند تولید و در طول عمر سیم بکسل برای اطمینان از محافظت در برابر خوردگی، افزایش طول عمر سیم بکسل، کاهش خطر، بهبود ایمنی و کاهش اصطکاک اعمال می شود.

دو نوع روان کننده سیم سیم خوب وجود دارد – نافذ و روکش . یک گریس نافذ حاوی یک حلال نفتی است که به هسته سیم طناب می رود و سپس تبخیر می شود و یک فیلم سنگین برای محافظت از رشته های طناب از خود باقی می گذارد. گریس پوشش کمی نفوذ می کند تا سایش را کاهش دهد و سطح بیرونی را از رطوبت ببندد.

محصولات بیشتر: مهره استاد بولت

خرید سیم بکسل کرمانقبل از اولین استفاده

لطفا بررسی کنید که:

  • الف) سیم طناب فولادی مطابق با سفارش است.
  • ب) سیم طناب فولادی و بسته بندی آسیب نبینند.
  • ج) قطر طناب فولادی مطابق زیر است.
  • د) گواهی وجود داشته باشد.
  • ه) اینکه سیم طناب فولادی برای کاربرد مناسب است.
  • و) تجهیزاتی که قرار است سیم بکسل فولادی با آن استفاده شود در وضعیت کار قرار دارد.

نحوه مراقبت و نگهداری از سیم طناب

مراقبت و نگهداری از سیم طناب ضروری است. در اینجا چند نکته برای نگهداری صحیح سیم طناب های فولادی وجود دارد که به اطمینان از عملکرد ایمن و بهینه آنها کمک می کند:

حفاظت عمر طناب های سیمی را افزایش می دهد

حفاظت و بازرسی عمر طناب های سیم شما را افزایش می دهد. برای محافظت از سیم بکسل ها، باید آنها را در مکانی خنک، با تهویه مناسب و خشک، ترجیحاً از روی زمین نگهداری کنید تا از آسیب احتمالی آب محافظت شود. مراقب باشید که طناب ها را رها نکنید، به خصوص زمانی که در یک قرقره یا سیم پیچ هستند. این به طناب ها آسیب می رساند.

مقالات بیشتر:   پیچ بدون سر - معرفی و بررسی انواع آن

بازرسی روزانه الزامی است

اطمینان حاصل کنید که یک متخصص قبل از هر بار استفاده طناب ها را بررسی می کند. این متخصصان می دانند که باید به دنبال چه چیزی باشند و می توانند خرابی، خوردگی و فرسودگی را که یک چشم آموزش ندیده نمی بیند را شناسایی کنند. طناب ها را باید هر چند ماه یکبار برای بازرسی کامل برداشت تا از محکم بودن و سالم بودن آنها برای حفظ ایمنی مطمئن شود.

محصولات بیشتر: بست مهارکش

روغن کاری کلیدی است

یکی از اجزای نهایی مهم در ساخت طناب های سیمی، روانکاری است. این طناب ها را محکم و انعطاف پذیر نگه می دارد. روغن کاری اصلی در نهایت به دلیل گرما و تبخیر به دلیل کشش و خم شدن کابل از بین می رود. استفاده منظم از طناب پس از تبخیر اصلی نیاز به روغن کاری مجدد دارد، دلیل اینکه طناب باید دوباره روغن کاری شود، محافظت از سیم و هسته آن و به حداقل رساندن خوردگی است و در نتیجه عمر کابل را افزایش می دهد.

تمیز کردن طناب

همچنین اگر کابل کثیف شد و ذرات داخل آن فرو رفت، باید قبل از روغن کاری مجدد با حلال نفتی و برس سیمی تمیز شود. یک بخارشوی یا هوای فشرده نیز این کار را انجام می دهد، اما در هر صورت، باید بلافاصله پس از آن خشک و روغن کاری شود. برای حفظ سیم طناب شما باید به هر قیمتی از رطوبت جلوگیری شود. با این حال، برای جلوگیری از خطرات ایمنی، باید از روغن کاری بیش از حد اجتناب شود.

خوردگی و اکسیداسیون

برای افزایش طول عمر طناب‌های سیمی، مهم است که از خوردگی و اکسیداسیون طناب‌ها ناشی از هوای نمک، نمک نمک، اسید، گوگرد، گازها، رطوبت یا دود جلوگیری کنید. هنگام خاموش کردن ماشین برای مدت زمان طولانی، سیم طناب ها باید برداشته شوند، تمیز شوند، دوباره روغن کاری شوند و به درستی ذخیره شوند. برای کاهش خوردگی کابل، روان کننده کافی باید به درستی در مزرعه اعمال شود.

مقالات بیشتر:   تولید و فروش پیچ و مهره خودرویی - لیست قیمت پیچ انواع ماشین

برداشتن از قرقره ها یا کویل ها

هنگام برداشتن طناب از قرقره ها یا سیم پیچ ها، سیم پیچ ها یا قرقره ها باید بچرخند. تخلیه طناب به روشی دیگر باعث پیچ خوردگی طناب می شود و قدرت آن را به شدت محدود می کند. باز کردن طناب از یک قرقره ثابت منجر به پیچ خوردگی می شود.

کاهش و بازیابی

در طول عملیات پایین آوردن و بازیابی باید دقت لازم را انجام داد تا از چرخش یکنواخت روی درام های وینچ اطمینان حاصل شود. برای نگه داشتن طناب سیمی در نوک بالا، چرخش مجدد صاف لازم است.

چه زمانی طناب سیم را برداریم

طناب های سیم به دلیل استحکام و دوام آنها استفاده می شود، اما هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. می‌توانید با پیروی از دستورالعمل‌های ذکر شده در اینجا عمر طناب‌های خود را افزایش دهید، اما زمانی که نشانه‌هایی از ساییدگی مانند کاهش قطر، شکسته شدن سیم، پیچ خوردگی، قفسه پرندگان، گره‌ها، نواحی مسطح، نامناسب قرار گرفتن سیم‌های بیرونی، آسیب حرارتی را نشان می‌دهد، خوردگی، سیم های شل یا تشکیل حلقه، باید از سرویس خارج شود.

خرید سیم بکسل در کرمان

سیم بکسل به دلیل استحکام خود به خوبی شناخته شده اند، آنها در ظرفیت های مختلف از ساخت و ساز تا معدن و از حمل و نقل تا شیرین کاری های سینمایی استفاده می شوند. افرادی که از سیم بکسل استفاده می کنند، روزانه روی آنها برای انجام کارشان حساب می کنند، با این حال، سیم بکسل برای همیشه دوام نمی آورند. آنها به گونه ای ساخته شده اند که دوام بیاورند، اما مدت زمان استفاده از آنها بستگی به مراقبت از آنها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *