وبلاگ

سیم بکسل در تهران (نازک – روکش دار و استیل)

سیم بکسل در تهران
Rate this post

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین سیم بکسل تهران کدام است؟

سیم بکسل تهران راه نجات یدک کش شماست. ما به شما کمک خواهیم کرد که اصطلاحات، ساختار و رتبه بندی سیم بکسل را درک کنید. همچنین در مورد نوع طناب، نحوه اتصال آن به قلاب بدون از دست دادن ظرفیت بکسل، نحوه بازرسی و نگهداری آن، نحوه جلوگیری از آسیب، و نحوه تشخیص زمان تعویض آن به شما مشاوره خواهیم داد. ما همچنین مزایا و معایب طناب مصنوعی در مقابل سیم را بیان خواهیم کرد.

دفتر کرج

02634727949

دفتر تهران

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا 09391687580

قیمت سیم بکسل تهران

محصولات بیشتر: سیم بکسل روکشدار

آیا طناب سیمی مانند کابل است؟

“سیم بکسل””طناب” یا “سیم” تنها راه های صحیح برای اشاره به سیم طناب هستند، اما بسیاری از یدک کش ها از آن به عنوان کابل یاد می کنند. سیم طناب کابل نیست. کابل تنها زمانی که به یک تکه سیم طناب که در هر دو سر ختم می شود، یک اصطلاح قابل قبول است. هنگامی که آن کابل به یک منبع تغذیه مانند وینچ متصل است، دیگر قابل قبول نیست که آن را کابل بنامیم.

محصولات بیشتر: بست مهارکش

سیم بکسل دارای ویژگی های زیر است:

  • بادوام: ساخته شده از مواد محکم، قلاب های فولادی آهنگری و سگک های فنری برای حداکثر استحکام و امنیت.
  • کابل ایمنی: طراحی شده برای اتصال از تریلر به وسیله نقلیه شما برای جلوگیری از جدا شدن کامل وسیله نقلیه از تریلر هنگام جدا شدن در حین بکسل کردن.
  • جابجایی آسان: این کابل‌های ایمنی با روکش وینیل عرضه می‌شوند که از آن‌ها در برابر عناصر محافظت می‌کند و حمل و استفاده راحت‌تر از آنها می‌کند. کابل سیم پیچی برای ذخیره سازی مناسب برای جمع شدن.
  • تعداد: شامل دو کابل با قلاب و دو لینک سریع است. هنگام اتصال کابل های ایمنی برای کشش، باید از دو کابل استفاده شود.
مقالات بیشتر:   پیچ و مهره اصفهان - مشخصات و قیمت 1403

بهترین راه برای اتصال قلاب به سیم بکسل

سه پایانه متداول که هنگام اتصال قلاب به طناب سیم استفاده می شود عبارتند از: چشم فلاندری با اتصال انگشتانه ، سوکت بازشویج و گوه و سوکت (Becket). متداول‌ترین انتها، چشم فلاندری با اسپلایس انگشتانه است.

در همه موارد به جز سوکت بازشو (تصویر زیر)، ظرفیت نامی سیم بکسل با اضافه شدن یک پایانه به انتهای سیم کاهش می یابد. هنگامی که یک چشم فلاندری با اسپلایس انگشتانه به درستی نصب شود، 90 تا 96 درصد از ظرفیت نامی طناب را حفظ می کند.

محصولات بیشتر: پیچ بتن

نحوه خرید سیم بکسل از تهران

در مورد خرید  سیم بکسل از شهر تهران باید چند نکته را در نظر بگیرید.

  • درجه فولاد. سیم طناب با درجه های مختلف فولاد به همان روشی که زنجیره تولید می شود ساخته می شود. متداول ترین درجه طناب سیم، فولاد گاوآهن فوق العاده بهبود یافته (EIPS) است، اما می توانید فولاد فوق العاده بهبود یافته گاوآهن (EEIPS) را نیز انتخاب کنید که 10 درصد قوی تر است.
  • هسته فولادی در مقابل هسته فیبر هنگامی که سیم بکسل تهران ساخته می شود، رشته ها و سیم ها به دور یک هسته مرکزی ساخته شده از هسته سیم سیم مستقل (IWRC) یا هسته فیبر (FC) پیچیده می شوند. IWRC که از فولاد ساخته شده است، استحکام بیشتری را فراهم می کند. هسته فیبر با پذیرش موثرتر روان کننده، رشته ها را بالشتک می کند. برای صنعت یدک کشی، ما احساس می کنیم که مزیت افزایش رتبه بندی تک خط ما با سیم هسته فولادی، بیشتر از مزایای هسته فیبر است
  • کیفیت سازنده. با تامین کننده طناب خود در مورد سازنده طناب صحبت کنید. سیم طناب وارداتی در بازار امروز بسیار رایج است و بسیاری از این تامین کنندگان تولید کنندگان با کیفیت هستند . تنها راهی که می توانید کیفیت را تشخیص دهید این است که در مورد محصولی که می خرید سؤال کنید.
مقالات بیشتر:   وال پست - مهم ترین نکات اجرای والپست

چه زمانی باید سیم طناب را تعویض کنید

بسته به میزان ساییدگی و پارگی سیم شما، ممکن است نیاز به تعویض آن بیشتر باشد. به منظور تعیین زمان نیاز به تعویض سیم خود، باید آن را از درام وینچ باز کنید و هر پای سیم را بررسی کنید تا مشخص شود که آیا نیاز به توجه دارد یا خیر. همچنین زمانی که سیم خود را روی وینچ می‌پیچید، زمان مناسبی برای روغن کاری آن است. توصیه می کنیم در اولین نشانه اضافه بار، سیم سیم خود را تعویض کنید.

سیم بکسل خود را روغن کاری کنید

مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر سیم بکسل ها از داخل به بیرون خراب می شوند. روان کننده یا روغن مخصوص سیم بکسل با محافظت از سیم در برابر زنگ زدگی و خوردگی و در عین حال انعطاف پذیر نگه داشتن آن، عمر سیم شما را افزایش می دهد. بهترین روان کننده، روان کننده ای است که به طور خاص برای طناب سیمی طراحی شده باشد. روان کننده ای را انتخاب کنید که حاوی اسید یا قلیا نباشد. ما یک روان کننده مبتنی بر مولی یا آسفالت را توصیه می کنیم. از روغن های مصرف شده استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *